Dj Blue Ro `s Blog

Amy Winehouse arata incredibil de bine in cel mai nou pictorial! GALERIE FOTO

Cunoscuta mai degraba pentru tinutele ei nebunesti si pentru pozele nu tocmai magulitoare la adresa ei, Amy Winehouse pare ca in sfarsit e pe calea cea buna.

Dupa ce a anuntat ca a revenit in studio pentru a inregistra primele materiale noi din 2006 cand a lansat albumul „Back To Black”, Amy a inceput si o serie de concerte si, pare-se, e dispusa sa-si schimbe imaginea de rebela a muzicii.

In cel mai nou pictorial al cantaretei pentru revista Look, Amy – care este mai degraba cunoscuta drept cea mai buna campanie ambulanta anti-drog – si-a schimbat atat tinuta cat si atitudinea. In loc de „Nu, Nu, Nu”, Amy spune „Da, Da, Da” reabilitarii in sfarsit si a declarat printre altele pentru revista, „Am scapat in sfarsit din iad! Inainte sa vin aici m-am uitat la o poza a mea dintr-un ziar si m-am inspaimantat. Pielea mea arata groaznic si eram atat de palida si de slaba. M-am gandit, ‘Fata, trebuie sa iti revii sau o sa mori in curand.'”Speram ca lucrurile vor merge doar inspre bine pentru Amy de-acum inainte si abia asteptam sa auzim noul ei album.

Cum ti se pare schimbarea de look a lui Amy Winehouse?

Martie 8, 2011 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

