Dj Blue Ro `s Blog

Kim Kardashian isi arata coditele impletite pentru ‘Turn It Up! GALERIE FOTO

Kim Kardashian ne-a obisnuit cu poze care mai decare mai provocatoare din care sa iasa cat mai bine in evidenta partile corpului de care e cea mai mandra.

De data aceasta, insa, Kim a renuntat la pozele cu ea aproape dezbracata si a ales sa posteze niste poze cu coditele impletite a la Milli Vanilli pe care si le-a facut pentru filmarea videoclipului „Turn It Up”.

„Hype Williams (n.r. regizorul videoclipului) a venit cu ideea acestor codite afro in genul Bo Derek pentru videoclip si mi-a placut la nebunie,” a spus Kim pe blogul ei. „A fost nevoie de patru ore ca sa fie impletite coditele si, va vine sa credeti sau nu, am adormit in timpul asta! Mi-as fi dorit sa le port mai mult timp, dar am incercat diferite look-uri pentru acest videoclip, pe care vi le voi arata aici pe blogul meu in curand.”

Videoclipul primului single din cariera lui Kim Kardashian va avea premiera Duminica viitoare in emisiunea Kourtney & Kim Take New York.

Martie 2, 2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

