Dj Blue Ro `s Blog

Totul sa ne relaxam: dansuri , faze comice ,

O sa va intrebati ce am patit de nu am mai postat nimic haios pe blog de multa vreme? Este foarte simplu , cum traim in romania  si a devenit tara tuturor posibilitatilor adica a nervilor si disperari romanilor, credca ma lasase inspiratia la cate probleme vedeam in aceasta tara , dar totul e bine cand se termina cu bine.

 Alegeti voi directia.

Eu zic sa incepem relaxarea cu un mic dans oriental , asea sa ne incalzim putin, BINENTELES as vrea sa va vad si pe voi dansand ca aceasta fata de mai jos , sau sa dansati cu ia desi nu va vad sa tineti pasul

Fetelor Nu Icercati asea Ceva Daca Nu aveti Experienta :)))))

Asa, Acu  sper ca nu va-ti apucat de dans si ati patit si voi ca cei din cllipul ce urmeaza:

Asa si daca  criza e mare  dupa cum stiti nici vecini nu mai vorbesc cu noi de frica sa nu le cerem  cate ceva din ce au ei si nu avem noi ,

Am incercat multe si multe am facut  Dar sa incerc sa vorbesc cu catelu  si sa reusesc  nu prea  HAI SA VEDEM IN VIDEO URMATOR CUM AU REUSIT ALTI  .

Uitasem Cu pisica mai vorbesc si eu dar nu inteleg dece num raspunde

ASA ACUM DACA TOT AM VORBIT DE PISICA

Haideti sa vedem cateva pisici care sunt cu adevarat mari sportive Credetiva cand va zic ca din toate punctele de vedere MAI LIPSEA MOTANUL MEU DEACOLO :

Acu asea la final  ca tot suntem in romania sa incheem cu ceva autohton e criza dar nu si la imaginatie ,  doamne ce imaginatie avem noi romanii no sa va vina sa credeti: Ia VEDET Voi In Video Mai Jos

Asa sa nu uit  am incercat sa scriu si eu ca un roman si sam imaginez ca  o sa raman roman pentru todeauna macar asta nu nio poate lua nimeni sau poate ba.BAy BAy

Februarie 17, 2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 comentarii »

  1. Obviously, what a great site and informative articles, I’ll add backlink this site? Regards, Reader.

    Comentariu de Kanal7 online izle | Martie 2, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

