Dj Blue Ro `s Blog

Will.i.am revine la hip hop cu piesa ‘Don’t Trip’ AUDIO PREMIERA

Ca un cadou de Craciun, asa a picat noua piesa a lui Will.i.am, care a aparut pe net zilele acestea.

In „Don’t Trip”, will.i.am se ocupa de absolut tot, de la versuri, la percutie, la beat boxing si voce, intr-un stil destul de diferit fata de ceea ce auzim de la Black Eyed Peas.

Daca reusiti sa treceti peste partea destul de enervanta la inceput in care „Don’t Trip” se repeta pana la exasperare, piesa suna destul de ok, si mult mai aproape de hip hop decat dance pop-ul cu care ne-a obisnuit will.i.am fie cu B.E.P., fie cu piesele produse de el.

Enjoy

Decembrie 30, 2010 - Posted by | Uncategorized | ,

1 comentariu »

  1. […] Will.i.am revine la hip hop cu piesa ‘Don’t Trip’ AUDIO PREMIERA Thu Dec 30, 2010 11:14 am Ca un cadou de Craciun, asa a picat noua piesa a lui Will.i.am, care a aparut pe net zilele acestea. In “Don’t Trip”, will.i.am se ocupa de absolut tot, de la versuri, la percutie, la beat boxing si voce, intr-un stil destul de diferit fata de ceea ce auzim de la Black Eyed Peas. Daca […] […]

    Pingback de Will.i.am revine la hip hop cu piesa ‘Don’t Trip’ AUDIO PREMIERA - Ziarul toateBlogurile.ro | Decembrie 30, 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

