Dj Blue Ro `s Blog

Blake Lively, Jessica Alba si Akon canta ‘Tocmai am facut sex’ VIDEO

Blake Lively, Jessica Alba si Akon canta ‘Tocmai am facut sex’ VIDEO

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

SNL Digital Short: I just Had Sex 12/18/10, posted with vodpod

 

Baietii de la The Lonely Island sunt cunoscuti pentru piesele super haioase pe care le fac si pentru versurile extrem de explicite pe care le folosesc in aceste piese.

Ultima isprava a baietilor care au facut super hiturile internetului „Dick in a Box” sau „Like a Boss”, se cheama „I Just Had Sex” si a avut premiera in editia din weekend a showului Saturday Night Live. Piesa, in care canta si Akon – care culmea, tocmai ce trece printr-un scandal sexual – este un imn in cinstea tuturor barbatilor… care tocmai au facut sex. Nimic mai mult.

O sa intrebati care e treaba si de ce e asa mare nebunie piesa asta. Ei bine, daca vreunu dintre voi ar fi reusit sa se culce cu Jessica Alba sau Blake Lively, suntem siguri ca ati avea asigurata prima pagina a tuturor ziarelor din Romania.

Decembrie 21, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , ,

3 comentarii »

  1. […] Blake Lively, Jessica Alba si Akon canta ‘Tocmai am facut sex’ VIDEO Tue Dec 21, 2010 14:00 pm Blake Lively, Jessica Alba si Akon canta ‘Tocmai am facut sex’ VIDEO SNL Digital Short: I just Had Sex 12/18/10, posted with vodpod   Baietii de la The Lonely Island sunt cunoscuti pentru piesele super haioase pe care le fac si pentru versurile extrem de explicite pe care le folosesc in aceste piese. Ultima isprava […] […]

    Pingback de Blake Lively, Jessica Alba si Akon canta ‘Tocmai am facut sex’ VIDEO - Ziarul toateBlogurile.ro | Decembrie 21, 2010 | Răspunde

  2. Dupa ce am citit cele scrise in acest post parca mi-a venit si mie cheful de … putina distractie😛 Sa ma joc cu vibratiile mobilului sau cu alt fel de vibratii😀 BellaMaria

    Comentariu de Dame de companie | Ianuarie 9, 2011 | Răspunde

  3. fail siteul demult nu am mai ras asa

    Comentariu de cristina | Ianuarie 9, 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

